Gemeente Brielle

Vrij wonen dicht bij stad en land

Disciplines: Social Media Advertising

Vraagstuk

Gemeente Brielle werkt al enkele jaren aan een nieuwbouwproject: Brielle Buiten. Het project betreft riante kavels voor een hoger segment. Om geen achterstand in de bouwfase op te lopen, was het essentieel om snel en kwalitatief goede leads te verzamelen.

Doelstellingen

De focus lag op de kwaliteit van de kandidaten in plaats van de kwantiteit (het aantal inschrijvingen). Het doel lag op het bereiken van de juiste doelgroep en op het genereren van aanmeldingen voor de nieuwsbrief. Uiteindelijk stimuleerden we hiermee kwalitatief goede leads voor de verkoop van kavels.

Resultaten

De combinatie van targets op slimme doelgroepen en het houden van offline events (open avonden en beurzen) heeft tot een groot succes geleid. Door het opstellen van een deadline binnen de campagne creëerden we urgentie en zorgden we voor converterende kandidaten.

Gemeente Brielle
Prijs
€0,20 cent per klik
Weergaven
Ruim 270.000 mensen bereikt
Resultaat
240 reacties op berichten