LensOnline

Online je lenzen bestellen

Disciplines: Social Media (advertising)

Vraagstuk

LensOnline is een nieuw concept om online lenzen te bestellen. Met daarin een controle van de lokale opticien. In samenwerking met The Crazy Ones lanceerden we naamsbekendheidscampagnes op landelijk en lokaal niveau. Dit is onderdeel van een grootschalige mediacampagne in combinatie met tv, radio en andere landelijke uitingen. 

Doelstellingen

De focus van de doelstellingen lag op het bereiken van de potentiële doelgroep van circa 2.000.000 unieke personen. Daaraan vastgekoppeld worden campagnes ingezet voor de lokale aangesloten opticiens.

Resultaten

De doelgroep werd met een frequentie van 2 tot 4 uitingen per persoon maximaal bereikt. Om data op te bouwen en impact te creëren op de doelgroep, werden geanimeerde social campagnes ingezet. Door de inzet van multi-channel naamsbekendheidscampagens blijft LensOnline groeien in aankopen en in aangesloten opticiens.

LensOnline
Prijs
€ 2,5 CPM
Weergaven
6.000.000 weergaven
Resultaat
Interacties fysieke winkel