Oliehoorn

Maakt het lekkerder!

Disciplines: Online Marketing, Social Media

Vraagstuk

Al bijna 35 jaar is Oliehoorn actief in de wereld van sauzen, oliën en frituurvetten. Van oorsprong is Oliehoorn een foodservicebedrijf, gericht op de horeca. In 2018 hebben zij de switch gemaakt naar foodbedrijf. Aan ons de vraag hun vernieuwde verhaal online te verspreiden en de naamsbekendheid in het retailkanaal te vergroten.

Doelstellingen

In de doelstelling lag de focus op de naamsbekendheid. Subdoelstellingen als websiteverkeer, groei van betrokkenheid op social media kanalen en videoweergaven definieerden we als conversie-doelstellingen.

Resultaten

Een bereik van 1,2 miljoen mensen via Facebook en Instagram in 1,5 maand. Ook de interactie binnen de doelgroep steeg enorm; er waren ruim 300.000 betrokkenheidsacties in deze periode. Naast objectieve data waren er ook veel subjectieve data die betrekking hadden op de vragen die er onder de doelgroep leefden.

Oliehoorn
Prijs
CPM €1,40
Weergaven
3 miljoen weergaven
Resultaat
716 reacties op berichten