Onbezorgd Vliegen

Learn to fly with a smile!

Disciplines: Online marketing

Vraagstuk

Maar liefst 30% van de Nederlanders heeft vliegangst. Met een team van ervaren psychologen, piloten en stewardessen leert Onbezorgd Vliegen haar cursisten om vliegangst te overwinnen. In 2018 is de huisstijl van Onbezorgd Vliegen geüpdatet, waar ook een nieuwe website bij hoort. Deze update, in combinatie met het uitbrengen van een boek, was de reden voor Onbezorgd Vliegen om online meer aanwezig te zijn. Aan ons de vraag online campagnes in te zetten ten behoeve van de verkoop via de website. 

Doelstellingen

In de doelstelling lag de focus op meer verkopen van het boek en de cursussen. Door de vele overige kanalen waar het boek ook wordt verkocht (waaronder Bol.com) is de doelstelling uiteindelijk verschoven naar enkel het meer verkopen van de cursussen.

Resultaten

In een periode van twee maanden is 70 procent van de aankopen gedaan via advertenties, voornamelijk in de vorm van cursussen.

Onbezorgd Vliegen
Prijs
Gemiddeld €13,71 per aankoop (t.w.v. €600)
Weergaven
Websiteverkeer ruim 140% toegenomen t.o.v. voorgaande periode
Resultaat
70% van de aankopen via advertenties