Woningcorporatie SOR

Een thuisgevoel voor iedereen

Disciplines: Online Marketing

Vraagstuk

SOR is de grootste woningcorporatie voor levensgenieters in de stadsregio Rotterdam en Hoeksche Waard. In deze campagnes stond de vraag centraal hoe SOR in een periode van weinig aanbod een top of mind bekendheid creëert bij de oudere doelgroep (65+), zodat deze doelgroep in een latere fase kan converteren.

Doelstellingen

In de doelstelling lag de focus op de naamsbekendheid. Subdoelstellingen als aanmeldingen voor de nieuwsbrief, websiteverkeer en opbouw van data werden als conversie-doelstellingen gedefinieerd.

Resultaten

Een bereik van 2 miljoen mensen via Facebook en Instagram. Een groei van 550 e-mailadressen in het nieuwsbrievenbestand. Ook de interactie binnen de doelgroep steeg enorm. Naast objectieve data waren er veel subjectieve data die betrekking hadden op de vragen die onder de doelgroep leefden.

Woningcorporatie SOR
Prijs
0,51 per lead
Weergaven
2,4 miljoen weergaven
Resultaat
327 leads en 500 nieuwe vind-ik-leuks