Alex van Keulen

De bekendste makelaar van Nederland

Disciplines: SEA, Social Media

Vraagstuk

Alex van Keulen is een nieuwe makelaar in de regio van Almere. De vraag betrof: 'Hoe kunnen we het aantal contactmomenten verhogen met Alex van Keulen?' Door het inzetten van gerichte Google Ads Campagnes hebben we bijgedragen aan het genereren van leads en conversies. 

Doelstellingen

De doelstelling in deze case was het behalen van leads in de vorm van contactmomenten met Alex van Keulen. Met de campagnes zijn ruim 800.000 vertoningen verkregen. Daarnaast zijn er 154 conversies bereikt en was de CTR (het aantal personen dat de advertentie gezien heeft en er daadwerkelijk op geklikt heeft) bijn 10%.

Resultaten

Door het inzetten van calltracking hebben we de totale performance van de campagnes kunnen meten. Hierdoor was het mogelijk om efficiënt te optimaliseren en uiteindelijk een optimaal percentage aan conversies te kunnen genereren.  

Alex van Keulen
Prijs
Daling van de kosten met 20%
Weergaven
Sturen op basis van performance
Resultaat
Stijging performance Ads met 50%