Haal jij eruit wat erin zit als het gaat om online marketing? Zo niet, wat is er dan nodig om dit voor elkaar te krijgen? Wij helpen jou graag op weg in de wereld online marketing en laten je kennismaken met de vele mogelijkheden. Wij zijn jouw online marketingpartner. Van analyse tot uitvoering.

Online research: een goed begin is het halve werk
Om te bepalen wat de online kansen van jouw bedrijf zijn, moeten we eerst weten waar je bedrijf nu staat binnen de betreffende branche. Dit brengen wij in kaart door middel van verschillende analyses. Het doen van grondig onderzoek is daarbij heel belangrijk. Zonder onderzoek kunnen we immers geen goede strategie bepalen. En zonder goede strategie geen optimale conversie.

  • Weet waar jouw doelgroep actief is en hoe je deze kunt bereiken.
  • Ontdek jouw positie ten opzichte van concurrenten.
  • Inzicht in mogelijke verbeterpunten van de huidige kanalen (zoals je website)
  • Een prognose voor jouw eigen bedrijf.

Conversiedoelen: content is king, conversie is queen
Succes behalen, dat is waar het om gaat. Nadat we de kansen inzichtelijk hebben gemaakt, is het tijd om doelen te stellen. Welke doelen wil je behalen? Wil je meer bekendheid voor je bedrijf? Meer klikken? Meer betrokkenheid bij je content? Meer herhalingsaankopen? Meer conversie? Dit hoef je gelukkig niet alleen te bepalen. We stellen samen doelen vast en zorgen dat deze ook meetbaar worden. Deze vastgestelde doelen zijn de succesfactoren van jouw online marketingstrategie.

Online marketingstrategie bij TCD
Bij een goed onderzoek nemen we mee wat jij als organisatie wilt bereiken en uitstralen. Met de resultaten uit het onderzoek en onze succesvolle aanpak zorgen we voor een online marketingstrategie die helemaal bij jouw organisatie past.

Benieuwd wat er voor jouw bedrijf online mogelijk is? Wil je, met andere woorden, weten wat jouw online potentie is? Vraag dan een gratis conversieconsult aan. Voorafgaand aan dit consult nemen wij jouw online positie onder de loep en geven we een eerste advies.

Cases