Anno 2019 is e-mailmarketing voor veel bedrijven nog steeds een belangrijke vorm van online marketing. En succesvol, mits je het goed gebruikt.

Waarom e-mailmarketing?
Investeren in e-mailmarketing is de moeite waard. Deze vorm van online marketing kan op diverse manieren worden ingezet. Je kunt e-mailmarketing inzetten voor het opwarmen van nieuwe klanten, maar ook voor het onderhouden van contactmomenten. Zo bouw je een band op en stimuleer je herhalingsaankopen.

  • E-mailmarketing als vorm van relatiebeheer
  • Meer omzet realiseren uit bestaande klanten
  • Slim gebruik van data zorgt voor nog relevantere e-mailmarketing

E-mailmarketing bij TCD
Het inzetten van effectieve e-mailmarketing is een specialisme op zichzelf. Neem bijvoorbeeld het optimaal begeleiden van je bezoekers naar een uiteindelijke aankoop (funnel) en de inzet van periodieke nieuwsbrieven. Afhankelijk van jouw doel helpen onze online specialisten jou met het opzetten van effectieve e-mailmarketing.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag dan een gratis conversieconsult aan. Voorafgaand aan dit consult nemen wij jouw website en mailings uitgebreid onder de loep en geven we een eerste advies.

Cases